2012. 07. 19.

ALASZKAI TŐKEHAL FILÉ BACONBE SÜTVE, ZÖLD-FŰSZEREKKEL ÍZESÍTVE

Ma nem szándékoztam főzni, mert tegnap előredolgoztam, de aztán a Guszti hívott, hogy estére csináljak 2 szelete halat, valami finomat.

Kapóra jött a kérés, mert éppen a napokban láttam a TV-ben egy jó kis egyszerű receptet. Bár ott a szakács a sütéshez párolt zöldségeket is használt,  ezt most kihagyom, mert tegnap is zöldséges étel volt, viszont a halacskát úgy készítem, ahogy ott láttam.





ALASZKAI TŐKEHAL FILÉ BACONBA TEKERVE ÉS ZÖLD-FŰSZEREKKEL HINTVE:
hozzávalók 2 személyre
Hozzávalók:      2 személyre
2 szelet tőkehal filé
8 szelet bacon szalonna
fél citrom szeletelve
minimális só
bors
koriander levél
kakukkfű
bazsalikom
petrezselyem levél
olívaolaj
1 db vöröshagyma


Körethez:
sült burgonya


Elkészítés: A tőkehal filét lemosom és meghintem az összes fűszerrel mindkét oldalát. A sóból csak nagyon keveset használok, mert a szalonna sós.

olívaolajat csurgatok rá kívül is és belül is, majd betekerem a bacon szalonnába
Egy sütőtálat kibélelek sütőpapírral és erre helyezem a bacon szalonnákat, amire a halszeleteket teszem. A halszeletekre citromot teszek majd behajtom a bacon szalonnát és betekerem vele a halat.

Olívaolajjal meglocsolom belül is és kívül is, majd felszeletelt vöröshagymát szórok köré.

ráhajtom a sütőpapírt és mehet az előmelegített sütőbe
A sütőpapírt visszahajtom majd előmelegített 200 C fokos sütőben készre sütöm.
Ez 20-25 percet vesz igénybe.







Sült burgonyával tálalom.
Nagyon egyszerű és hamar elkészül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése