2011. 08. 31.

EGYSZERŰ ŐSZIBARACKOS TÚRÓTORTA

Ezt a sütit viszem be holnap a fiúknak. Hamar elkészül, egyszerű de finom és könnyen csomagolható.
Ha van friss őszibarackunk akkor inkább azt használjuk de én  tegnap a szülinapi tortámhoz minden gyümölcsöt  elhasználtam és ma nem akartam  lemenni vásárolni, őszibarack konzerv volt itthon.



EGYSZERŰ ŐSZIBARACKOS TÚRÓTORTA:
Hozzávalók:
Tészta:
3 db tojás
25 dkg margarin
30 dkg liszt
10 dkg cukor
1 evőkanál zabpehely
1 kiskanál őrölt fahéj
1 evőkanál tejföl
fél csomag sütőpor



Krém:
0,5 kg túró
2 db tojás
3 evőkanál búzadara
1 citrom reszelt héja
1 evőkanál tejföl
8 dkg cukor
1 csomag vaníliás cukor


Tetejére:
410 g őszibarack konzerv
vagy friss őszibarack


Elkészítés:
A sütőt előmelegítem 180 C fokra. Előveszek egy 33 x 35 cm-es közepes méretű tepsit és kivajazom.

A tésztához egy nagyobb tálba teszem a puha margarint, a tojásokat, a cukrot és a fahéjat, ezt géppel jól kikeverem, majd hozzáadom a tejfölt, zabpelyhet, lisztet, sütőport és a sót. Ezzel is átkeverem, de már a kezemmel, majd az egészet belenyomkodom a tepsibe és 15 perc alatt elősütöm.

Ez idő alatt elkészítem a túrós krémet. Egy edényben összekeverem a hozzávalókat és amíg sül a tészta félreteszem.

A barackokat feldarabolom.

Ha elősütöttem a tésztát, rákanalazom a túrós tölteléket, kirakom a barackkal, majd visszatolom a sütőbe és megsütöm.

Kihűlés után szeletelem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése