2012. 08. 26.

BATYUS HÚS (HA MÁR SEMMI NEM JUT AZ ESZEMBE)

Holnap megint sütögetni megyünk, erre ma már elő is készültem. Lesz csevapcsicsa 2 pálcás, pácolt oldalas, zöldségek, saláták, de mivel sosincs maradék így hétfőn nem tud a Guszti és a Gyurka mit vinni  a melóba:)

A fagyasztóból karajt vettem elő, de ötletem sem volt, hogy mi legyen, a lecsós szeletet nem kívánták, a rántott hús nem jó másnap és ekkor jutott eszembe, hogy mindent bele és alufóliába csomagolom, majd megsütöm. Ezzel nem kell sokat foglalkozni és még a grillezés után is kényelmesen lesz idő megsütni, főleg, hogy ma előkészítem.

A gyerek miatt most nem teszek bele brokkolit és más zöldségeket sem, de simán elbírja a gombát, kukoricát és a brokkolit is, ha szeretjük.


batyus hús

FÓLIÁS HÚS - BATYUS HÚS:
Hozzávalók:


1 batyuhoz:
1,5 szelet karaj
2 szelet bacon szalonna
2 karika kolbász
2 karika lila hagyma
1 darabka sajt

Fűszerek:
olaj
mustár
borsikafű
bazsalikom

durvára darált színes bors

Elkészítés: Alufólia darabokat tépek, úgy, hogy kényelmesen beleférjenek a hússzeletek. Beolajozom az alufólia közepét.
ezt tettem a batyuba

1-1,5 vagy 2 szelet (én 1,5 szeletet raktam bele, mert kicsinek találtam a karaj szeleteket) húst teszek a fóliákra, erre rakom a bacon szalonnát, hagymát, sajtot, kolbászt, fűszerezem és az alufóliát összezárom felül, hogy a sütés végén könnyen ki tudjam nyitni.

a 6 db batyut egy sütőtálba teszem
70 perc után, kibontva
Betolom a sütőbe, (nem melegítettem elő) és 70 percig sütöm. Ekkor a fóliát kibontom és mivel úgy láttam, hogy a hús puha és nem szükséges megpirítani a tetejét, így készen is van.

uborka, paradicsom, paprika, újhagyma, salátaöntettel és citromos olívaolajjal


Vegyes nyári salátával és párolt rizzsel kínálom.

2012.08.26.  csevapcsicsa, zöldségek 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése