2012. 05. 01.

ALMÁS PALACSINTA, FAHÉJAS VANÍLIA KRÉMMEL

A szokásos délutáni édesség éhségre, most megint palacsintát sütök. Nem sokat 10 db-ot, ennyi pont elég lesz:)
A mennyiségekkel most zavarban vagyok, mert egyáltalán nem mértem semmit. De palacsinta tésztát mindenki tud csinálni, a lényeg, hogy kicsit sűrűbbet készítsünk és finoman reszeljük bele az almát. Az ánizsból is tettem bele egy picit, mert ha keveset használunk, az nagyon finom tud lenni:)

almás palacsinta, fahéjas vanília krémmel-pudinggal



ALMÁS PALACSINTA, FAHÉJAS VANÍLIA KRÉMMEL:
Hozzávalók:
ánizsos, almás, vaníliás tészta
Krém:
1 csomag vanília pudingpor
6 dl tej
1 kiskanál őrölt fahéj
2 evőkanál cukor


Palacsinta:
2 tojás
kb. 20 dkg liszt
2 evőkanál olaj
csipetnyi ánizs mag
csipetnyi só
1-2 alma finomra reszelve
kevés vanília aroma
kb. 4 dl tej
csipetnyi szódabikarbóna
csipetnyi őrölt fahéj


Elkészítés: Először a pudingot főzöm meg, amibe teszek egy kiskanálnyi őrölt fahéjat és az előírásnál több tejet, hogy folyósabb legyen.
Ha elkészült, hagyom kihűlni, néha megkeverem, hogy ne bőrösödjön be a teteje.

A palacsinta tésztát is elkészítem, a végén belereszelem az almát is.



A szokásosnál vastagabb palacsintákat sütök, majd a vaníliás-fahéjas krémmel megkenem, csurgatok a tetejére is.
Jó étvágyat!
Ez is almás palacsinta, de most csak egymásra raktam a lapokat , meghintettem fahéjas porcukorral, elfeleztem, így olyan lett, mint egy torta és úgy is szeleteltem.
almás palacsinta
almás palacsinta csak fahéjas cukorral meghintve minden lap
39 perc alatt elkészült:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése