2012. 10. 30.

TEPSIBEN SÜLT SERTÉSCOMB SZELETEK, FŰSZERESEN

Tegnap hazajöttem a kórházból és mára már olyan jól vagyok, hogy tudok főzőcskézni. Bár én nem ehetek belőle, mert fűszer és zsírmentes diéta van, de a Gusztinak azért megcsinálom.

Kezdésnek készítettem egy spenótot, leveses spenótból, főztem hozzá 4 db krumplit is, hogy egy kicsit gazdagabb legyen és ennek lesz a feltétje a következő  sült hús:

TEPSIBEN SÜLT SERTÉSCOMB SZELETEK, FŰSZERESEN:
Hozzávalók:
mehet a sütőbe

sertéscomb, szeletek
2 db vöröshagyma kis kockákra vágva
5 gerezd fokhagyma apróra vágva
1 db paradicsom kockára vágva
1 db TV paprika, feldarabolva
fél erős paprika felkarikázva
10 dkg zsír
1 dl vörösbor

őrölt bors
őrölt kömény
kakukkfű


Elkészítés: Egy hőálló üvegtepsibe alulra kerül az aprított hagyma, erre a darabolt paradicsom és paprikák, majd a mindkét oldalukon besózott és befűszerezett hússzeletek.

A sütőt 200 C fokra előmelegítem.

1 óra után leveszem a fóliát
A hússzeletek tetejére csipkedem a zsírt, majd ráöntöm a vörösbort és alufóliával lefedve 1 órán át sütöm. Ezután a fóliát leveszem róla és zsírjára sütöm, ez kb. még további 45 perc.

készen van
A megmaradt zsírt és a hagymás maradékot egy kisebb edénybe teszem, jó lesz majd kenyérrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése