2011. 11. 10.

FOGYÓKÚRA AMIT A 17. NAPON ABBAHAGYTAM:-(


Sajnos szeretek enni, szeretem az ízeket, illatokat és a színeket is  az ételekben. Finomat enni szerintem csodás élmény.

11 éve 2 nőgyógyászati műtét után drasztikus hízásnak indultam, amit az ízületeim nem bírnak, hiszen vékonyan éltem le ez előtti életemet.

Mi a cél? 20 kg legalább, ennyitől szeretnék megszabadulni!

1.NAP:  
REGGELI:

cukormentes szálas tea, citromlé, friss gyömbér, őrölt fahéj,

Az első pohárba öntök 1 evőkanálnyi almaecetet.


A gyömbér egy igazi csodaszer, a citrom vitamin és leköti a savat, a fahéj pedig koleszterin csökkentő, túlsúlyosként már évek óta magas a koleszterin szintem.
Ezt a teát egész nap iszom, amint megéhezem rögtön egy 2 dl-t megiszok, de 1,5 óránként egyébként is iszom egy pohárral. Egyszerre 1,5 litert főzök, de ez délutánra elfogy, akkor készítek egy frisset. 
EBÉD:
diétás karfiol leves: 2dl
Hozzávalók:
1 kis fej karfiol, 1 kis fej hagyma, 2 db fehér répa, 3 db sárgarépa, 2 szál zeller levél, só, bors,2 dl tejföl, nagyon kevés liszt
Elkészítés: nagyon egyszerű, mindent megpucolok, a hagymát egészben hagyom de a többi zöldséget feldarabolom és sós vízben puhára főzöm, zeller levéllel és borssal fűszerezem és nagyon kevés liszttel és a tejföllel behabarom.  6 adag lesz belőle, ha nagyon éhes leszek eszek belőle másodszor is.
UZSONNA:
sült tök szeletek ( 4 db)
Elkészítés: a sütőtököt vékonyabb szeletekre vágom, alufóliára teszem és 200 C fokos sütőbe 1 órát sütöm. Semmi mást nem használok hozzá, ebből a 8 szeletből a mai napon 4 szeletet megeszek, holnapra is hagyok.

VACSORA:
vegyes saláta, fokhagymás joghurtos öntettel


Hozzávalók: 3 db tojás, 1 db jégsaláta, fél lila hagyma, 3 db paradicsom, fél kígyóuborka, 10 dkg eidami sajt, kapor, olívaolaj,

Elkészítés: 3 adaghoz: A jégsalátát (fontos, hogy jégsaláta legyen, mert ez ropogós, ízletes) megmosom, felszeletelem és az üvegtálak aljára elosztom. A tojásokat megfőzöm, negyedbe vágom és szintén elosztom a tálakban. A paradicsommal és a megpucolt uborkával hasonlóan járok el, majd elosztok rajtuk egy fél fel lila hagymát és a sajtot is. Meglocsolom olívaolajjal és kaporral is megszórom. 2 adagot hűtőbe teszek holnapra, amit most megeszek, arra  ráöntöm a fokhagymás joghurtos öntetet.


A nap folyamán 2 x ittam 2 dl cukormentes tejes kávét. Kora délután elég sokáig úgy éreztem, hogy kilyukad a gyomrom, olyan éhes voltam, ilyenkor mindig ittam egy pohár teát.

Mozgás: este 2 perc ellipszis tréneres lépegetés, mert  egyenlőre csak ennyit bírok:-(


2. NAP  
REGGELI:
cukormentes szálas tea: citromlével, friss gyömbérrel, őrölt fahéjjal,

Az első pohárba öntök 1 evőkanálnyi almaecetet. majd egy fél óra múlva megettem, és egy
 tegnap összeállított salátát, fokhagymás öntettel.

TÍZÓRAI:
Délelőtt préseltem 4 narancsból , 2 grapefruitból 8 dl  gyümölcslevet, ezt egyszerűen imádom!

Ezt még délig mind megiszom:))
A narancs héját pedig  kandírozni fogom.
NARANCSHÉJ KANDÍROZÁSA:
A megpucolt narancs héjat felcsíkozom, majd fel is kockázom, és a narancshéj súlyával megegyező  mennyiségű cukrot adok hozzá és annyi vizet, hogy 2 ujjnyira ellepje az edényben, lassú forralás mellett 1 órát forralom. Ekkorra a víz elpárolgott belőle csak a sűrű cukorszirup maradt. 


Ezt lefedem és mivel elég hideg van, kiteszem az erkélyre hűlni és pár napig ott is hagyom. Ez idő alatt a cukorszirupot jól magába szívja.



3 nap múlva újra felforralom, majd leszűröm, cukorba hempergettem és üvegbe zárom. Hűtőben az alsó rekeszben 2-3 hónapig is eláll./ De még jobb, ha egy időre sütőbe tesszük és kissé megszárítjuk majd ezután forgatjuk cukorba. /






EBÉD: 
Minden tegnapi: karfiol leves 2 dl

UZSONNA:
mozzarella sajtos gyümölcs saláta (alig bírtam egyszerre megenni)

Hozzávaló: 3 adaghoz: 2 db banán, 2 db zöld alma, 4 db mandarin, fél doboz ananászkonzerv, 2 db kemény körte, fél citrom leve, 10 dkg mozzarella golyó- adagonként.
Elkészítés: A mandarint és a banánt megpucolom és feldarabolom, az almát és a körtét csak kicsumázom és felkockázom, az ananászról leöntöm a levét és a felét hozzáadom a salátához. Fél citrom levét rácsurgatom, elkeverem és 3 felé osztom. A mozzarella sajtot mindig csak arra rakom amelyiket éppen megeszem.

VACSORA:
1 adag tegnapi saláta, fokhagymás öntettel  
3 karika ananász, még a  gyümölcs salátából amit kihagytam.


Továbbiakban ma ittam 2 x 2 dl tejeskávét cukor mentesen, mind megittam a préselt gyümölcslét és megittam az összes teát. A sült tök megmaradt holnapra, mert nem fér belém.

Mozgás: 2 perc ellipszis tréneres lépegetés (nem erőltetem mert a térdeim elég szárazon nyikorognak)

3.NAP
REGGELI:
Cukormentes szálas tea, citrommal, gyömbérrel, fahéjjal, (az első pohárba természetesen az almaecet)
2 dl cukormentes tejeskávé
2 db sült tök (ami nem fért belém tegnap)


TÍZÓRAI:
kimaradt, mert 9 óráig tudtam aludni , egyébként hajnali 3:50-kor kelnék
(így is felkelek a macskákat megetetni, de visszafekszem)


EDÉD:
3 dl gombaleves, sült tök,


Hozzávalók: 3 adaghoz: 7 db gomba, 3 db sárgarépa, 2 db fehér répa, 1 szál újhagyma, 1/2 zöldpaprika, 1 db paradicsom, só, bors, majoránna, fűszerpaprika, 8 dl víz, minimális olaj,

Elkészítés: A zöldségeket, gombát megpucolom és feldarabolom. Egy kisebb edénybe pici olajat teszek és egyszerre rakom bele a hagymát a gombával, sózom, hogy a gomba levében párolódjanak meg, majd a többi zöldséget is hozzáadom, kevergetem, fűszerezem bőségesen. 8 dl vízzel felöntöm, ebből hagyom, hogy 2 dl elpárologjon, ekkor készen is van, elzárom és 2 részre osztom.

UZSONNA:
3 db főtt virsli, mustárral,

A mozgás elmaradt.


4.NAP 
REGGELI:
szokásos tea 
2 dl cukormentes tejeskávé


TÍZÓRAI:
1 tál gyümölcs saláta (sajt nélkül)


EBÉD:
3 dl gomba leves 
főtt brokkoli, mozzarella sajt, kevés tejföl

Hozzávalók: (2 adaghoz)
50 dkg brokkoli
só,
durvára darált bors
10 dkg mozzarella sajt
1 dl tejföl

Elkészítés: sós vízben megfőzöm a brokkolit, leszűröm,  tálakba szedem, elfelezem a mozzarella sajtot, rákanalazok egy kevés tejfölt, meghintem durvára darált színes borssal és készen is van.

UZSONNA:
1 doboz 250 ml Cserpes gyümölcs joghurt

Még a fogyókúra előtt megvettem és lassan lejár a szavatossági ideje ezért kénytelen vagyok megenni ma az egyiket, holnap a másikat:)




VACSORA:
2 db főtt virsli, mustárral
1 db banán
1 tál gyümölcssaláta mozzarella sajttal
3 szelet zala felvágott (vékony)
1 szál újhagyma


A nap folyamán megittam az összes teát, ittam még egy 2 dl cukormentes tejeskávét. Éhes nem voltam, a gyomrom már nem fáj, eddig délutánonként fájt.

NA ÉS INNENTŐL NEM FOGYTAM SEMMIT. -2,5 KG ÉS VÉGE. A LELKESEDÉSEMET ELVESZTETTEM, DE LEHET, HOGY A MENNYISÉGEKKEL VAN A BAJ, MERT TÚL SOKAT ESZEM?


5.NAP
REGGELI: 9-kor
szokásos tea,
2 dl cukormentes tejeskávé
1 db mandarin


EBÉD:
spenót főzelék, 2 db főtt tojással
Hozzávalók: (3 adaghoz)
60 dkg vágott spenót levél
9 dl tej
4 gerezd fokhagyma
kevés olaj
kevés liszt
őrölt bors, só

Elkészítés: 8 dl tejet a mikróba felforralok. Egy edényben egy kevés olajon világos rántást készítek, belereszelem a fokhagymát majd hozzáadom a  fagyasztott spenótot, sózom, borsozom és 1 dl tejjel segítem a fagyott gombócok mielőbbi felolvadását.  Ha a mikróban felforrt a tej, azt is hozzáadom így pár perc kevergetés után már készen is van.

2 db tojást főzök hozzá, a többeknek rántott húst sütök.

UZSONNA:
1 doboz Cserpes gyümölcs joghurt 


VACSORA:
a másik tál főtt brokkoli, mozzarella sajt és tejföl
1 mandarin


A nap folyamán még ittam 2 dl cukormentes tejeskávét. Ma sokszor éhes voltam.

6.NAP
REGGELI:
cukormentes tejes kávé
szokásos tea
TÍZÓRAI:
1 db alma
1 db mandarin
2 vékony szelet sajt
EBÉD:
2 db főtt füstli virsli, mustárral
2 db főtt tojás
2 db koktél paradicsom
UZSONNA:
2 dl cukormentes tejeskávé
1 marék aszalt gyümölcs
1 db mandarin
VACSORA:
10 dkg felvágott
2 vékony szelet sajt
1 db paradicsom
2 dl tej
2 dl majonézes kukorica  (még éhes vagyok!!!)


7.NAP
DÉLIG:
szokásos tea, 2 dl tejeskávé, 2 db mandarin, 1 db alma, 3 db főtt virsli, 
1 db sonkás melegszendvics (ezt lehet, hogy nem kellett volna)
ESTIG:
tea, tejeskávé, 5 evőkanál paprikás krumpli, 10 dkg aszalt ribizli,


8.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
a szokásos tea, 2 x 2 dl tejeskávé cukor mentes,
1 db alma, 5 db főtt virsli, 2 db főtt tojás, 10 dkg mozzarella sajt, 
1 marék aszalt vörös áfonya, 2 db banán, 3 db mandarin


9.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
a szokásos tea és 2 x 2 dl cukormentes tejeskávé
2 db banán, 1 pogácsa!!!(sajnos) 2 db főtt virsli mustárral,
1/2 adag paprikás krumpli, 4 vékony szelet párizsi-4 vékony szelet mozzarella sajt,
2 db kivi, 2 marék aszalt vörös áfonya, 1 db paradicsom, 2 dl tej,


10.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
a szokásos tea, 2 x 2 dl tejeskávé cukormentes,
1 db pogácsa (már megint), 10 dkg marhapárizsi, 2 db banán, 6 db savanyú bébikukorica,
3 dl csirkehúsleves zöldséggel, 


11.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 2 szelet kalács, 
sült krumpli, töltött csirkemell
4 db sült tök
3 db tojásból rántotta savanyúsággal
1,5 szelet pizza
a hasamra tettem egy elektromos övet 60 percig működött


12.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 1 szelet kalács
ananászos csirkemell, rizzsel
ananász nyersen, 3 szelet párizsi, 3 szelet sajt, savanyú bébikukorica
1 db kicsi csoki
1 db banán
a hasamra tettem egy elektromos övet 65 percig működött
                                   
13.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
te, kávé, 2 db főtt virsli,
5 dkg túró, 5 dkg tejföl, 5 dkg párizsi, 5 dkg füstölt sajt,
2 db banán, 2 db kivi, 1 almás pite,


14.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 1/2 almás pite, 1 pogácsa,
1 csirkemell, kevés sült krumpli, 3 vékony szelet sajt,
2 mandarin, 2 kivi, 5 dkg túró, 5 dkg tejföl, 10 szem dió


tökfőzelék rántás és habarás nélkül
15.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 1 pogácsa!, 5 db mandarin, 
sima tökfőzelék, virslivel,


Tökfőzelék: hagyományosan készül, tök, kapor, hagyma, só, almaecet, pirospaprika, tejföl, csak nem rántom be a végén hanem csak a tejfölt keverem el benne.


10 szem dió, 3 vékony szelet sajt, 3 szelet párizsi, 1 db szalámis szendvics!!!!-(


16.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 5 db mandarin, 2 db kivi
sima tökfőzelék, virslivel, 1 zsemle, 2 szelet felvágott, 2 vékony szelet sajt,
2 db mandarin


17.NAP
EGÉSZ NAPI KAJA:
tea, kávé, 1 sajtos croissan, 1 fahéjas kürtös kalács !!!! ma meginogtam, mert nem fogyok semmit.
3 db mandarin, 3 db kivi, 1 db szendvics


ÉS ABBA IS HAGYTAM AZ EGÉSZET,:-(
















2 megjegyzés:

  1. Basszus!

    Kár volt abbahagyni. A 17 nap leírása már-már kedveltté teszi a fogyi menüt. Tessék azonnal folytatni, mert biztosan meg lesz az eredménye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást.
      Ünnepek után újra kezdem:-)

      Törlés