2012. 11. 21.

KÁPOSZTÁS RAKOTT KRUMPLI KOLBÁSSZAL ÉS HÚSSAL

Ez az egytálétel talán tarjával vagy csülökkel hamarabb elképzelhető, de most csirkemellet vettem elő , így ezzel fogom elkészíteni.


káposztás rakott krumpli kolbásszal és csirkemellel


KÁPOSZTÁS RAKOTT BURGONYA, KOLBÁSSZAL ÉS HÚSSAL:
Hozzávalók: 2 személyre


libazsír, hagyma, savanyú káposzta....
1 egész csirkemell
1 szál csípős, füstölt vékony kolbász
30 dkg savanyú káposzta
50 dkg burgonya
1 db fehér hagyma
1 duci gerezd fokhagyma
pár karika erős paprika
3-4 szelet bacon

őrölt bors
őrölt kömény
kakukkfű
majoránna
őrölt babérlevél
4,5 dl tejföl
1 db tojás
libazsír
a káposztára krumpli, kolbász, fűszerek
Elkészítés: egy hőálló tálat kikenek libazsírral. Erre szeletelem a hagymát, majd a megtisztított és kisebb kockára vágott nyers burgonya felét, a káposzta felét és a felkarikázott kolbászt az erős paprikával.

a kolbászra még káposzta és krumpli, majd a befűszerezett csirke
Sózom, borsozom, őrölt köménnyel és őrölt babérlevéllel is meghintem. Ezután a kockára vágott krumpli másik fele következik, a maradék savanyú káposztával.

a tetejére szalonna szeletek, majd lefedve mehet a sütőbe
Erre helyezem a csontjáról lefejtett csirkemellet, amit sóval, borssal, kakukkfűvel és majoránnával ízesítettem. Az egészet szalonna szeletekkel fedem.

1,5 óra múlva már így néz ki, most jöhet a tejföl
A sütőt előmelegítem 200 C fokra, a tálat alufóliával beborítom és 1,5 órát sütöm.




újabb 15 percre mehet vissza a sütőbe

Ezután kiveszem, az alufóliát leveszem és rákenem a nagy pohár tejfölt amiben egy tojást elkevertem. Ezzel további 15 percet sütöm és az étel elkészült.

3 adag lett belőle

Megjegyzés: nem kell alá semmilyen folyadék, mert a savanyú káposztában volt elég nedvesség illetve szorosan lezártam rajta a fóliát.

tegnap elkészült a szép új 3D szempillám:)


baconos, póréhagymás tepsis tojásrántotta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése