2011. 06. 07.

Gyümölcsös krémes tortácskák


















GYÜMÖLCSÖS KRÉMES TORTÁCSKÁK :
Hozzávalók:  8 db lesz belőle


 Tésztához:
3 db tojás, 3 evőkanál cukor, 1 kiskanál kakaópor, 4 evőkanál liszt, 1 evőkanál tejföl, 8 dkg margarin,
1/2 cs.sütőpor, só, kevés őrölt fahéj,


Krémhez: 2,5 dl tej, 1/2 cs tejszínízű pudingpor, 10 dkg margarin, 5 dkg kókuszreszelék, 2 evőkanál cukor, rumaroma ízlés szerint


Tetejére: gyümölcsök /kivi, áfonya/







Elkészítése: a tojásokat szétválasztom, a fehérjét kevés cukorral és egy pici sóval kemény habbá verem. A sárgájákat a cukorral és a margarinnal pár percig géppel keverem, ez idő alatt szépen kivilágosodik és felhabosodik majd beleszóróm a kakaóport, lisztet, sütőport. Hozzákeverem a tejfölt és fahéjat.
A tésztaformákat kivajazom, egy kevés zsemlemorzsával meghintem és kanállal kb. a forma 3/4 részéig töltöm. A sütőt előmelegítem 180 C fokra. Középső rácsra tolva, 12-14 perc alatt megsütöm, majd kifordítom a formából a tésztát és hűlni hagyom.

Leírás szerint elkészítem a fél adag pudingot úgy, hogy a margarint és a kókuszreszeléket is belekeverem. Lehúzom a tűzről, ízesítem még a rumaromával.

A tortácskák közepére kanalazok belőle, majd gyümölccsel díszítem.








Vaníliakrémes tortácska kivivel:

Tésztához: 3 db tojás, 3 evőkanál cukor, 1 cs vaníliás cukor, só, 15 dkg margarin, 1 evőkanál tejföl, 5 evőkanál liszt, 1/2 cs sütőpor,


Krémhez: 1/2 cs vaníliás pudingpor, 2,5 dl tej, 3 kiskanálnyi cukor








Elkészítés: Hasonlóan készül mint a kakaós változat, de itt a tészta több lisztet és zsiradékot tartalmaz ezért kézzel gyúrom össze, majd a kivajazott formákba belenyomkodom a tésztát és 180 C fokon kb 12-14 percig sütöm. Kifordítom a formából, az elkészített pudingot még melegen a tésztára csurgatom, majd gyümölccsel díszítem.


Lehetne zselével áthúzni a tetejét, de nem lesz ideje megszáradni:)))


Elkészítési idő: 1 óra
Nehézségi fok: könnyű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése