2013. 01. 26.

ANANÁSZOS CSIRKE, BÉBIRÉPÁVAL, RIZSTÉSZTÁVAL

Ezeket az ételeket szeretem igazán. Ízletes és nem terheli meg a gyomot, nem kell utána órákig ejtőzni, mert könnyen emészthető.

Friss ananásszal csináltam, de persze konzervvel is lehet, csak egyet ne tegyetek, kókusztej helyett ne használjatok kókusztejport, mert arra én régebben ráfaragtam, volt egy furcsa mellékíze.



ananászos csirke bébirépával és rizstésztával

ANANÁSZOS CSIRKEMELL, BÉBIRÉPÁVAL, RIZSTÉSZTÁVAL:
Hozzávalók:

1-2 csirkemell filé vékony csíkokra szeletelve
1 db friss ananász, kisebb kockákra darabolva
165 ml kókusztej
1 db hagyma
2 gerezd fokhagyma
2 db piros chili paprika felkarikázva
8 dkg vaj
kevés olaj
1 kanál magos mustár
1 kiskanál wok fűszerkeverék
1 kiskanál őrölt gyömbér
őrölt színes bors
20 dkg bébirépa


1 csomag rizstészta (metélt)

Elkészítés: Egy wok serpenyőben vagy laposabb serpenyőben a vajat az olajjal felhevítem. Ebbe kerülnek a csirkemell csíkok, jól megpirítom, majd hozzáadom a hagymákat,  bébirépát, chilit, fűszereket, végül az ananász kockákat.

gyorsan pirulnak a hozzávalók


Pár percet pirítom, majd lefedem, hogy a répa is megpuhuljon. Ezután keverem bele a kókusztejet. Egyet forralok rajta és készen van.

az ananászt a végén keverem bele


nagyon fincsi volt


A metéltet forró vízbe teszem 2 perc alatt elkészül, leszűröm és az ananászos csirkéhez keverem.

(Az ananászt a középső torzsájáról le kell vágni és csak a húsát felkockázni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése